Σελίδες

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΟΙ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΠΕΣΙΜΑΤΟΣ!!!

Σίγουρα σου έχει τύχει... είναι ωραίος, σε κοιτάζει και αρχίζει να πλησιάζει... Εσύ έχεις καταχαρεί! Μέχρι που...... ανοίγει το στόμα του! Και τότε θέλεις να ανοίξει η γη και να σε καταπιεί!!!!


Ακολουθεί το TOP 10 με τις πιο ηλίθιες ατάκες που έχουμε ακούσει!!!!


10. "Τι ώρα πρέπει να γυρίσεις στον παράδεισο;": 
Ναι, οκ.... άγγελοι, παράδεισος, εδέμ, μπλα, μπλα, μπλα..... ξεπερασμένοοοοο!!
9. "Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω;" 
Όχι ρε φίλε.. μην ξαναπεράσεις. Μία φορά σε είδαμε και ήταν αρκετό...
8. "Συγγνώμη, σε ξέρω από κάπου;"
Ναι, κάναμε μαζί φαντάροι. Όχι, ρε... ούτε με ξέρεις και ούτε θα με μάθεις..
7. "Είσαι κουρασμένη; Γιατί όλο το βράδυ τριγυρνούσες στα όνειρά μου"
ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ..
6. "Ζαχαροπλάστης είναι ο πατέρας σου"
Ναι... Ο δικός σου; Σκουπιδιάρης?
5. "Μου χαρίζεις το ονοματάκι σου"
Όχι... πρέπει να πληρώσεις....
4. "Συγγνώμη, αυτή η θέση είναι πιασμένη"
Ε... μίλησε κανείς??
3. "Μπορεί να μην είμαι ο πιο όμορφος άντρας εδώ μέσα , αλλά είμαι ο μοναδικός που βρήκε το θάρρος να σου μιλήσει" 
Ε τότε όλοι οι άλλοι εδώ μέσα είναι πιο έξυπνοι από σένα..
2. "Συγγνώμη, μου είπες κάτι?"
Πώς ρε φίλε;  Άκουσες τίποτα;;;; Κάνε μας τη χάρη....
1."Αν σου αρέσω ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕ"
Εντάξει... αυτό ήταν καλό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου