Σελίδες

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

ΠΟΣΟ ΕΤΟΙΜΗ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ?

ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ?
Μάθε τώρα εάν είσαι έτοιμη να συγκατοικήσεις με τον αγαπημένο σου..

Εάν σκοράρεις λιγότερο από 10 βαθμούς, μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς. Από 10 μέχρι 20, ίσως χρειάζεσαι ακόμα λίγο χρόνο. Από 20 μέχρι και 25, είσαι μάλλον έτοιμη. Από 25 και πάνω, απορώ που δεν το έχεις κάνει ακόμα!!! Κάνε το τεστ τώρα....


  1. Εργάζεστε και οι δύο?
  2. Ναι Εργάζομαι μόνο εγώ Εργάζεται μόνο εκείνος Δεν εργάζεται κανείς από τους δυο
  3. Πού μένετε προς το παρόν?
  4. Εγώ μένω με τους γονείς μου. Εκείνος μόνος του. Μένει με τους γονείς του. Εγώ μόνη μου. Μένουμε με τους γονείς μας. Μένουμε και οι δύο μόνοι μας.
  5. Πόσες φορές την εβδομάδα κοιμάστε μαζί?
  6. Καμία. Τρεις, ίσως παραπάνω. Δύο. Μία.
  7. Πόσο καιρό είστε μαζί?
  8. Πάνω από δύο χρόνια. Περίπου 1 χρόνο. 6 μήνες. Λιγότερο από έξι μήνες.
  9. Έχετε συγκατοικήσει στο παρελθόν με άλλες σας σχέσεις?
  10. Εκείνος ναι. Κανείς από τους δυο μας. Εγώ ναι. Ναι, και οι δύο.
  11. Πόσο συχνά βγαίνετε έξω μόνοι σας χωρίς παρέες?
  12. Πάντα μόνοι μας βγαίνουμε. Συχνά. Σπάνια. Έξω πάμε μόνο με φίλους.
  13. Ποια φράση σε χαρακτηρίζει περισσότερο?
  14. Τον αγαπάω. Είμαι πολύ ερωτευμένη μαζί του. Τον εκτιμώ. Τον χρειάζομαι.
  15. Γιατί θέλεις να μείνεις μαζί του?
  16. Γιατί θέλω να φύγω από το πατρικό μου. Γιατί θέλω να είμαι συνέχεια μαζί του. Γιατί θέλω η σχέση μας να πάει ένα βήμα μπροστά. Για να ανεξαρτητοποιηθώ.
  17. Πόσο χρονών είσαι?
  18. 18-20 21-26 27-33 Πάνω από 33
  19. Θα ήθελες κάποτε να κάνεις παιδιά?
  20. Φυσικά. Έχω ήδη αργήσει. Ναι. Απλά όχι ακόμα. Δεν το σκέφτομαι καθόλου. Ναι. Αλλά δεν το προγραμματίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου