Σελίδες

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΑΝ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;;;



ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ?

Θες να μάθεις αν είναι αληθινή αγάπη ή απλό πάθος; Θέλεις να ξέρεις αν η σχέση θα κρατήσει ή θα τελειώσει γρήγορα; Κάνε το τεστ και μάθε αμέσως!!


  1. Πόσο καιρό είστε μαζί;

  2. Λιγότερο από χρόνο.
    1-2 χρόνια
    2-3 χρόνια
    3-4 χρόνια
    Πάνω από 4 χρόνια

  3. Μένετε μαζί;

  4. Ναι.
    Όχι. Είμαστε μικροί ακόμα.
    Όχι. Δε θέλει/Δε θέλω
    Το έχουμε συζητήσει. Μένει μόνο να το κάνουμε πράξη.
    Μένουμε ακόμα με τους γονείς μας.

  5. Πόσο συχνά σε παίρνει τηλέφωνο;

  6. 1-2 φορές την ημέρα. Και μηνύματα.
    4-5 φορές την ημέρα.
    1 φορά συνήθως.
    Συνέχεια. Δεν μπορώ να μετρήσω.
    Ανάλογα. Κάποιες μέρες 3-4 φορές, κάποιες καθόλου.

  7. Σε έχει γνωρίσει στους φίλους του και στην οικογένειά του;

  8. Μόνο στους φίλους του.
    Δεν ξέρω κανέναν δικό του.
    Μόνο στους γονείς του.
    Με έχει γνωρίσει σε όλους.
    Ξέρω κάποιους, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλοί.

  9. Υπάρχουν πράγματα που βάζει πάνω από σένα;

  10. Τους φίλους του!
    Κανέναν και τίποτα.
    Τους γονείς του.
    Τη δουλειά.
    Τη μπάλα, το κομπιούτερ, τις βόλτες, τα πάντα.

  11. Πώς βγαίνετε συνήθως;

  12. Μόνοι μας.
    Με τους φίλους του.
    Με τους φίλους μου.
    Βγαίνουμε ξεχωριστά. Εκείνος μόνος του κι εγώ μόνη μου.
    Δεν πολυβγαίνουμε. Μένουμε σπίτι.

  13. Πώς σε φωνάζει;

  14. Με το όνομά μου.
    Αγάπη μου, καρδιά μου, ψυχή μου.
    Μωρό μου, κούκλα μου.
    Δε με λέει κάπως συγκεκριμένα. Ανάλογα.
    Μου έχει βγάλει ένα υποκοριστικό που είναι μόνο για μας.

  15. Ποιο από τα παρακάτω συμβαίνει πιο συχνά;

  16. Ο σύντροφός μου έχει την ανάγκη να με αγγίζει συνέχεια.
    Ο σύντροφός μου με θέλει ερωτικά όλη την ώρα.
    Ο σύντροφός μου δεν με παραμελεί ποτέ.
    Ο σύντροφός μου, μου μιλάει πολύ γλυκά.
    Ο σύντροφός μου, μου χαμογελάει συνέχεια.

  17. Όταν τσακώνεστε:

  18. Μου μιλάει άσχημα.
    Φοβάμαι ότι έφτασε το τέλος.
    Το συζητάμε πολύ ώρα.
    Μου κρατάει μούτρα.
    Φεύγει.

  19. Ποια πρόταση σου ταιριάζει καλύτερα; Ο σύντροφός μου:

  20. Με αγαπάει πολύ.
    Με καταλαβαίνει.
    Με στηρίζει.
    Με εμπιστεύεται.
    Με ανέχεται.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου